Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula euripidis, hinc partem.

Contacto +34 928 245 042

01PERFIL DA PERSOA VOLUNTARIA DA FUNDACIÓN BAIUCA VERDESCENTE

As voluntarias e voluntarios da FBV son persoas maiores de idade -ou maiores de 12 anos con consentimento dos seus proxenitores ou persoas titoras- que deciden libre e voluntariamente, dedicar, todo ou parte do seu tempo, a colaborar en actividades solidarias de forma totalmente altruísta.

O noso voluntariado é de carácter social e basease nos tres pilares básicos do noso lema de traballo: TALENTO, PAIXÓN E COMPROMISO, neste caso dirixidos a colaborar con e para xente da nosa contorna co fin de conseguir un mundo mellor e máis humano.

Polo tanto, si es consciente dos problemas da nosa contorna e da sociedade actual, da importancia de axudarnos as unhas aos outros, empatizas facilmente coas demais persoas e respectas os principios de igualdade, si es unha persoa proactiva e comprometida á que lle gusta construír, sumar e unir… non o penses, preme no enlace e a continuación

PARTICIPA NO VOLUNTARIADO!!!

E recorda sempre que ningunha persoa é perfecta, pero coa actitude axeitada todas as persoas podemos aprender e mellorar para dar o mellor de nós en cada unha das tarefas que desempeñamos na vida: Síntete útil, axuda a construír un mundo mellor, crea lazos coa túa comunidade, aprende a traballar en equipo, pon a proba as túas capacidades, mantente en forma, convértete en axente do cambio, pásao ben, adquire formación extracurricular, vive experiencias inesquecibles, completa o teu currículum e obtén o recoñecemento da túa universidade… pero sobre todo: Sé feliz!!!

02DEREITOS E DEBERES DAS PERSOAS VOLUNTARIAS

• Dereito a recibir o APOIO, a INFORMACIÓN, a ORIENTACIÓN e FORMACIÓN necesarias así como todos os MEDIOS MATERIAIS que precises para o correcto desenvolvemento das actividades.

• Ser tratada/o en condicións de IGUALDADE, SEN DISCRIMINACIÓN, respectando a túa LIBERDADE, IDENTIDADE, DIGNIDADE e os demais dereitos fundamentais.

• PARTICIPAR ACTIVAMENTE, colaborando na elaboración, deseño, execución e avaliación dos programas e proxectos da Fundación.

• COBERTURA DOS RISCOS de accidente e enfermidade derivados directamente do exercicio da acción voluntaria.

• Dereito ao REEMBOLSO POLOS GASTOS realizados no desempeño das actividades.

• Dispor dunha ACREDITACIÓN IDENTIFICATIVA da condición de persoa voluntaria.

• Realizar a actividade de acordo co PRINCIPIO DE ACCESIBILIDADE UNIVERSAL.

• Obter o RECOÑECEMENTO DA ENTIDADE DE VOLUNTARIADO, polo valor social da túa contribución e polas competencias, aptitudes e destrezas adquiridas.

• Que os teus DATOS DE CARÁCTER PERSOAL sexan tratados e protexidos con confidencialidade.

• CESAR na realización das actividades como persoa voluntaria sempre e cando o desexes.

• REXEITAR CALQUERA CONTRAPRESTACIÓN material ou económica

• RESPECTAR OS DEREITOS DAS PERSOAS DESTINATARIAS da acción voluntaria.

• Actuar coa DILIXENCIA debida e de forma SOLIDARIA.

• Participar activamente nas TAREFAS FORMATIVAS.

• SEGUIR AS INSTRUCIÓNS da Fundación que teñan relación co desenvolvemento das actividades encomendadas.

• UTILIZAR DEBIDAMENTE A ACREDITACIÓN persoal e os distintivos da entidade de voluntariado.

• RESPECTAR E COIDAR OS RECURSOS MATERIAIS que poña á súa disposición a Fundación.

• CUMPRIR AS MEDIDAS de seguridade e saúde existentes na Fundación.

• OBSERVAR AS NORMAS sobre a protección e tratamento de datos de carácter persoal.

• CUMPRIR OS COMPROMISOS adquiridos.

• Gardar a debida CONFIDENCIALIDADE da información recibida e coñecida no desenvolvemento da acción voluntaria.

gl_ESGalego